Najczęściej zadawane pytania
Sprawdź najczęściej zadawane pytania
Bilet można zakupić wyłącznie online, za pośrednictwem sklepu internetowego dostępnego na stronie wydarzenia. Wystarczy wybrać rodzaj biletu, podać dane uczestnika i dokonać płatności online wybraną metodą.
Nie. Zgodnie z regulaminem, bilety na konferencję „Praktyka inwestycyjna” są bezzwrotne. Zakup biletu oznacza akceptację warunków uczestnictwa.
Tak. Każdy bilet jest przypisany do konkretnej osoby. Podczas zakupu należy podać imię i nazwisko uczestnika.
Tak, ale tylko po wcześniejszym kontakcie z organizatorem. Zmiana danych uczestnika możliwa jest nie później niż 3 dni przed konferencją.
Po dokonaniu płatności bilet zostanie przesłany na adres e-mail podany podczas zakupu. Bilet ma formę elektroniczną.
Tak. W formularzu zamówienia można podać dane do faktury. Dokument zostanie przesłany drogą elektroniczną.
Nie jest to konieczne. Wystarczy okazać bilet w formie elektronicznej (np. na telefonie) przy wejściu na konferencję.
Tak. Liczba miejsc na konferencję jest ograniczona, a sprzedaż biletów trwa do wyczerpania puli.
Organizatorem jest Universe Properties Group sp. z o.o., właściciel marek Rodzinne Inwestycje oraz NadJeziorami.pl, specjalizujący się w inwestycjach gruntowych.
W przypadku pytań prosimy o kontakt mailowy: biuro@nadjeziorami.pl