Praktyka Inwestycyjna

Najczęściej zadawane pytania

Sprawdź najczęściej zadawane pytania

1. Jak mogę kupić bilet na konferencję?

Bilet można zakupić wyłącznie online, za pośrednictwem sklepu internetowego dostępnego na stronie wydarzenia. Wystarczy wybrać rodzaj biletu, podać dane uczestnika i dokonać płatności online wybraną metodą.

2. Czy mogę zwrócić zakupiony bilet?

Nie. Zgodnie z regulaminem, bilety na konferencję „Praktyka inwestycyjna” są bezzwrotne. Zakup biletu oznacza akceptację warunków uczestnictwa.

3. Czy bilety są imienne?

Tak. Każdy bilet jest przypisany do konkretnej osoby. Podczas zakupu należy podać imię i nazwisko uczestnika.

4. Czy mogę przekazać bilet innej osobie?

Tak, ale tylko po wcześniejszym kontakcie z organizatorem. Zmiana danych uczestnika możliwa jest nie później niż 3 dni przed konferencją.

5. Jak otrzymam bilet?

Po dokonaniu płatności bilet zostanie przesłany na adres e-mail podany podczas zakupu. Bilet ma formę elektroniczną.

6. Czy otrzymam fakturę?

Tak. W formularzu zamówienia można podać dane do faktury. Dokument zostanie przesłany drogą elektroniczną.

7. Czy muszę drukować bilet?

Nie jest to konieczne. Wystarczy okazać bilet w formie elektronicznej (np. na telefonie) przy wejściu na konferencję.

8. Czy liczba miejsc jest ograniczona?

Tak. Liczba miejsc na konferencję jest ograniczona, a sprzedaż biletów trwa do wyczerpania puli.

9. Kto jest organizatorem konferencji?

Organizatorem jest Universe Properties Group sp. z o.o., właściciel marek Rodzinne Inwestycje oraz NadJeziorami.pl, specjalizujący się w inwestycjach gruntowych.

10. Jak mogę skontaktować się z organizatorem?

W przypadku pytań prosimy o kontakt mailowy: biuro@nadjeziorami.pl

Jeżeli nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie, napisz do Nas!

Przewijanie do góry